X

Bine ati venit pe pagina de prezentare a celui mai nou program educational pe care Clever Children® il va organiza, incepand din 12 iulie 2018, pentru toti copiii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani, fetite si baieti deopotriva!

Suntem incantati sa va prezentam cel mai nou program educational care va fi organizat la sediul central de langa AFI Palace Cotroceni: Clever® Robotics - specially designed for girls& boys.

Facilitati speciale pentru inscrieri in aceasta vara:

  • 35 lei/ ora (60 min.) - tarif unic pentru orice curs din aceasta vara (Clever® Robotics, ateliere CLEVER children® sau limba engleza. ATENTIE! Unele lectii pot avea 2 ore (120 minute), conform orarului de vara.

  • Fara nicio obligatie de inscriere sau plata pentru intreaga perioada a programului de vara!

  • Se vor achita, la inceputul fiecarei luni, doar lectiile in cadrul carora vor participa copiii in luna respectiva, cu exceptia lectiilor din luna iulie care se vor achita in termen de 7 zile de la inscriere.

*La acest tarif nu se aplica alte reduceri sau oferte. Tariful este valabil pentru SEDIUL CENTRAL din Bucuresti!

Despre Clever Children® Robotics

Va prezentam mai jos cateva aspecte importante referitor la structura cursului de robotica, precum si obiectivele pe care le urmarim prin intermediul organizarii acestor lectii, grupele de varsta, precum si orarul si tematicile fiecarei lectii, selectate astfel incat sa fie pe placul baietilor, dar si a fetitelor.

Prin intermediul participarii in cadrul lectiilor de robotica, participantii, fetite si baieti deopotriva, vor fi incurajati:

  • Sa adreseze intrebari
  • Sa defineasca probleme
  • Sa isi foloseasca intuitia si creativitatea
  • Sa planifice si sa execute investigatii
  • Sa analizeze si sa interpreteze date
  • Sa foloseasca gandirea matematica
  • Sa construiasca si sa proiecteze solutii
  • Sa lucreze (intr-adevar) in echipa
  • Sa dezvolte si sa programeze modele de roboti
  • Sa prezinte modelele de roboti si sa argumenteze solutiile gasite
  • Sa inteleaga utilitatea robotilor in cercetare si in medicina
  • Sa inteleaga faptul ca robotii pot ajunge acolo oamenii nu pot: pe alte planete (robotii de cercetare), in adancul oceanelor (submarinele), in interiorul vulcanilor (dronele)
  • Sa isi dezvolte vocabularul, limbajul si tehnicile de comunicare si prezentare a proiectelor pe care le vor realiza

 

Cui ii este adresat acest curs?

Invitam la cursuri, cu mare drag si cu incredere ca va fi pe placul lor, toti copiii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani, atat baieti, cat si fetite care sunt curioase sa descopere viitorul, sa isi imbogateasca cultura generala cu subiecte precum ciclul de viata a animalelor, polenizarea florilor, dinozaurii si habitatele extreme si multe alte subiecte care ii vor captiva si fascina pe copii.

Copiii vor fi impartiti in grupe de varsta, astfel:

  • Grupa 5 – 6 ani (fetite si baietei)
  • Grupa 7 – 9 ani (domnite si baieti)
  • Grupa 9 – 12 ani (domnisoare si cavaleri)

 

Structura programului educational Clever® Robotics

Cursul de robotica Clever Children® este structurat in doua module de cate 9, respectiv 8 lectii.

Temele fiecarui proiect sunt selectate astfel incat sa fie pe placul fetitelor si a baietilor deopotriva!

Copiii vor descoperi modalitati prin care oamenii de stiinta si inginerii folosesc robotii pentru a ajunge acolo unde oamenii nu pot ajunge: pe alte planete (robotii de cercetare), in adancul oceanelor (submarinele) sau in interiorul vulcanilor (dronele).

Totodata, copiii vor afla cum robotul Milo isi foloseste senzorii de miscare pentru a identifica prezenta speciilor noi de plante. La finalul lectiei, robotul construit de catre copii va fi programat sa trimita bazei, prin intermediul senzorilor speciali, datele de cercetare colectate. Interesant, educativ si super distractiv pentru copii!

  • Introducere | “Robotul Milo
  • Lectia 1 | “Pull Robot - Forte impresionante din natura”
  • Lectia 2 | “Speed Robot - Cel mai rapid robot”
  • Lectia 3 | “Strong Robot - Cladiri zgarie - nori”
  • Lectia 4 | “Metamorfoza broastei – Ciclul de viata a animalelor”
  • Lectia 5 | “Albina Robot – Cum se polenizeaza florile”
  • Lectia 6 | “Baraj automatizat – Inundatii? Niciodata!”
  • Lectia 7 | “Misiuni de salvare – Protejeaza animalele!”
  • Lectia 8 | “Robotul care recicleaza – Sa protejam natura!”

  • Lectia 9 Pradator si prada – Cum supravietuiesc animalele in propriul habitat?”
  • Lectia 10 Metode de supravietuire – Cum comunica animalele pentru a supravietui?”
  • Lectia 11 Dinozaurul Robot – Habitate extreme”
  • Lectia 12 Explorarea spatiului – Robotul de cercetare”
  • Lectia 13 Robotul si vremea extrema – Programeaza si avertizeaza!”
  • Lectia 14 Robotul care curata oceanele de materiale plastice – Salveaza natura!”
  • Lectia 15 Viata in salbaticie – Cum protejam animalele salbatice cu ajutorul robotilor?”
  • Lectia 16 Miscarea obiectelor <<imposibile>> devine posibila!”

 Cum organizam fiecare lectie?

Fiecare lectie presupune construirea unui proiect diferit, provocator si inedit. Copiii vor fi incantati sa participe in cadrul lectiilor interactive, de tipul “hands-on education” si care sunt strucurate in trei etape:

  • I. Exploram (prima parte a lectiei): 
    Prima etapa a lectiei presupune atragerea si conectarea copiilor la tematica proiectului pe care urmeaza sa il construiasca, sa il programeze si sa il prezinte. Copiii vor urmari cu interes filmulete de prezentare, imagini sugestive si provocatoare si vor fi antrenati in discutii despre subiectul lectiei. Astfel, copiii vor deveni nerabdatori sa parcurga cea mai asteptata etapa a proiectului de robotica: crearea si programarea propriului robot.

Cum lucram in etapa de explorare a lectiei?

Folosim: filme de prezentare, imagini sugestive, discutii antrenante

Dezvoltam copiilor: vocabularul tematic din cadrul fiecarei lectii, cultura generala, dorinta de a afla, de a cerceta si de a descoperi, atentia si concentrarea

Incurajam copiii: sa formuleze si sa adreseze intrebari, sa fie curiosi, sa se exprime cu incredere

 

  • II. Construirea si programarea robotului (a doua parte a lectiei):

    Ghidati de un soft special creat pentru copii, intuitiv si interactiv, copiii vor construi si proiecta, pas cu pas, modelul de robot propus pentru fiecare lectie. Robotii vor fi, la fiecare lectie, diferiti, avand aspecte si functii specifice tematicii lectiei la care copiii urmeaza sa participe.

Cum lucram in etapa de creare si programare a robotului?

Folosim: Copiii dumneavoastra vor fi incantati sa lucreze, pentru construirea robotilor, cu piese speciale Lego, cu motorase, senzori, tablete si softuri interactive, special create pentru programarea robotilor pe care ii vor construi in cadrul fiecarei lectii.

Dezvoltam copiilor: gandirea creativa, gandirea analitica, capacitatea de a adresa intrebari pentru a gasi solutii, capacitatea de a rezolva probleme, lucrul in echipa, empatia, colaborarea si intuitia, competentele digitale

Incurajam copiii: sa experimenteze cu incredere, sa descopere importanta lucrului in echipa, sa comunice cu coechipierul pentru a rezolva probleme si pentru a gasi solutii, sa se bucure din toata inima de fiecare proiect realizat

  • III. Prezentarea proiectului de robotica (a treia etapa a lectiei)

    Fiecare lectie va avea o componenta de prezentare a proiectului de robotica. Este etapa prin intermediul careia copilul dumneavoastra va explica si va vorbi cu entuziasm, in fara clasei, despre propriu robot pe care il va construi: care este rolul acestuia, care au fost etapele construirii si programarii lui, cum functioneaza si cum va ajuta lumea in cercetare, explorare, medicina sau in multe alte domenii pe care le vom explora prin intermediul proiectelor pe care le vom realiza impreuna cu toti copiii care vor participa la cursuri.

Cum lucram in etapa de prezentare a proiectului de robotica?

Folosim: proiectele de robotica realizate de catre copii pe parcursul fiecarei lectii, imagini si filmulete realizate in timpul lectiilor cu etapele proiectelor, video-proiector, boxe pentru sunet clar si laptop

Dezvoltam copiilor: limbajul, increderea, capacitatea de a vorbi in public, structurarea cu usurinta a ideilor si exprimarea acestora in public, tehnicile de prezentare

Incurajam copiii: sa se exprime cu incredere, sa foloseasca tehnicile potrivite de prezentare in public, sa aiba o postura corporala corespunzatoare, sa foloseasca vocea, mimica si tonalitatea potrivite pentru o prezentare de impact

INFORMATII SI INSCRIERI

Pentru inscrieri in cadrul programului educational “Clever® Robotics ”, va rugam sa completati formularul de participare sau sa ne contactati la numarul de telefon 0723.71.79.66 si sa ne scrieti la e-mail violeta.lupu@cursuricopii.ro .

 

Crafts